Logo Gminy Wąsewo

Zgłoszenie posiadanego azbestu do 31 stycznia 2025 roku

Ocena 0/5

W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi zgłoszenia posiadanego azbestu informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest §  10 pkt. 3 mówi, iż osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą przedkłada „Informację o wyrobach zawierających azbest” odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.

Nawiązując do powyższych wytycznych właściciel nieruchomości do dnia 31 stycznia każdego roku powinien złożyć informację dotyczącą posiadanych wyrobów zawierających azbest.

 W/w informację należy złożyć:

- w Urzędzie Gminy w Wąsewie, ul. Zastawska 13, pok. nr 13. lub przesłać na adres : Urząd Gminy Wąsewo, ul. Zastawska 13, 07-311 Wąsewo,

- przesłać elektronicznie poprzez skrytkę ePUAP: f7v3ji8y8p

- przesłać elektronicznie na adres: wasewo@pro.onet.pl

 

Do pobrania:

- Informacja o wyrobach zawierających azbest 

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności