Zgłoszenie posiadanego azbestu do 31 stycznia 2025 roku
W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi zgłoszenia posiadanego azbestu informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest § 10 pkt. 3 mówi, iż osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą przedkłada „Informację o wyrobach zawierających azbest” odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.
Nawiązując do powyższych wytycznych właściciel nieruchomości do dnia 31 stycznia każdego roku powinien złożyć informację dotyczącą posiadanych wyrobów zawierających azbest.
W/w informację należy złożyć:
- w Urzędzie Gminy w Wąsewie, ul. Zastawska 13, pok. nr 13. lub przesłać na adres : Urząd Gminy Wąsewo, ul. Zastawska 13, 07-311 Wąsewo,
- przesłać elektronicznie poprzez skrytkę ePUAP: f7v3ji8y8p
- przesłać elektronicznie na adres: wasewo@pro.onet.pl
Do pobrania:
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!